Obsahový marketing expanduje i na Slovensko
Pokud chtěl provozovatel www stránky na Slovensku zvýšit povědomí o své stránce a tím získat více návštěvníků a zákazníků, musel se obrátit víceméně na české firmy. Ty pomocí článků na stovkách blogů zajistily, že se o firmě a jejích stránce mluvilo a že přímo nebo zprostředkovaně ve vyhledávání se objevilo více zmínek o produktu, který firma chtěla propagovat, či přímo o stránce firmy. Situace se nyní výrazně zlepšila.
Jelikož se jednalo o české zprostředkovatelské firmy, které zajišťovaly obsahový marketing, tak je jen samozřejmé, že se zde setkávají čeští inzerenti a čeští blogeři a proto slovenští zástupci internetového trhu tahali za kratší konec. Povětšinou slovenští inzerenti nepotřebovali reklamu na českých webech a naopak slovenští blogeři nedostávali zakázky od českých inzerentů. Takhle to fungovalo i u jedničky českého trhu, společnosti Placla.
Ve výsledku slovenští blogeři málo vydělávali, čeští inzerenti odmítali slovenské blogery a provozovatel, který žil z provizí, málo vydělával. Tedy ani ne málo, ale možná méně, než by se dalo. Protože další slovenští inzerenti se do českého systému velmi nehrnuli. Ačkoliv by se spíše dalo mluvit o česko – slovenském systému podpory prodeje na internetu .
Přestože na Slovensku fungoval podobný systém prodeje článků na podobné platformě, realizovala se přes něj málo obchodů. Proto se Placla rozhodla vstoupit na Slovenský trh a udělali to velmi šikovně.
Nový systém prodeje článků Placla.sk totiž ne jen zkopíroval plnou funkcionalitu ověřeného a vyvíjeného systému, ale zkopíroval i všechny slovenské blogery a jejich weby, přihlašovací jména a hesla. Předpokládám, že i slovenské inzerenty.
A tak blogeři, kteří nechtějí působit na českém trhu a odmítat české nabídky na psaní článků a recenzí, se mohou realizovat na slovenské Placle a tak stejně inzerenti, kteří mají zájem působit jen na slovenském trhu, mají možnost se registrovat pouze na Slovenském webu a posílat nabídky pouze slovenským blogerům. Stále zde však zůstala možnost působit i v české verzi Placle.
Na Slovenském trhu nyní působí dva systémy placených článků. Konkurence může zvýšit kvalitu trhu i celkově zvětšit trh, což bude výhodné i pro firmy, i pro blogery.

Autor: admin
Spravuji tento i mnoho jiných webů, pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte mne kontaktovat.
Tento autor zde publikoval zatím 77 článků.