Obsahového marketingu nikdy není dost

8.1.2018 | Autor: | Publikováno v Internet

Kdo není na internetu, jako kdyby ani nebyl. To je staré pořekadlo. A mnohé firmy se ho drží. Snaží se mít své internetové stránky, snaží se je mít aktualizované a snaží se mít své eshopy. A nové objednávky stále nepřicházejí. Protože jen být na internetu dnes už nestačí. Chce to ještě jedno.

Internetových stránek je dnes moře. Firemních, neoficiálních i osobních. Doslova miliony webů. Není v silách jednotlivce znát je všechny nebo i jen vědět o nich. Jak se má nebožák občan dozvědět, že firma, kterou nutně potřebuje, sídlí pár ulic od jeho domu, když ta firma má sice web, ale nikdo o něm neví, nikdo ho nezná? Jak si může od nich objednat službu? Nijak, objedná si ji u firmy, která je možná menší, možná horší, možná dál, ale její web je známý, lidé ho znají a říkají o něm.

A přesně o tom to je. Tedy o tom je obsahový marketing. O firmách, jejich službách nebo eshopech se píše. Na jiných webech. A nemám tím na mysli negativní reference nebo stížnosti. Píše se o firmách, o jejich webech, o zkušenostech s jejich službami nebo s konkrétním zbožím. Pozitivní nebo neutrální. A samozřejmě nechybí linky na konkrétní produkty. To ovlivňuje nejen na čtenáře, kteří čtou konkrétní weby a články na nich, ale také na systém vyhledávání Google a Seznam. Zkrátka weby, o kterých se píše na několika dalších stránkách, jsou ve vyhledávání na vyšších příčkách a je šance, že na ně hledající člověk spíše klikne a nakoupí.

Samozřejmě že se jedná o placené články. A jejich zadávání mají na starosti agentury. Je to lepší, než kdyby si to každá firma řešila ve vlastní režii. I pro ty zadavatelský firmy, i pro blogery. Takovou agenturou je i Linketica.com. Zadavatel nemusí pracně hledat na netu vhodné blogy a schopné autory. Bloger nemusí hledat potenciální klienty a spamovat je svou nabídkou. Licketica.com šetří čas i peníze, umožňuje spojit poptávku s nabídkou a vyřešit i fakturaci.

Dnes nestačí být na internetu na to, abyste byli. Dnes se o vás musí psát a mluvit. V dobrém. A firmám nestačí čekat na to, až o nich někdo napíše. Moderní firmy nenechávají ani zmínku o svých produktech na náhodu. Proaktivně řeší svůj obsahový marketing.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Obsahového marketingu nikdy není dost, 9.0 out of 10 based on 1 rating

Autor:

Spravuji tento i mnoho jiných webů, pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte mne kontaktovat.

Tento autor zde publikoval zatím 75 článků.

Napsat komentář