Linkbuilding zdarma
Není žádným tajemstvím, že i ten nejkrásnější a nejlepší web je nanic, když ho lidé na netu nenajdou a nečtou. A aby ho lidé našli a četli, musí se objevovat na dobrých pozicích ve vyhledávání Google a Seznam nebo na něj musí odkazovat linky ze stránek, které lidé čtou. Nejlépe obojí.
Jak získat dobré odkazy
Neexistuje univerzální odpověď, ale znalosti problematiky se platí téměř zlatem. V principu existují dva základní způsoby získávání odkazů na svůj web. Tím prvním je nákup, kdy za odkaz na webu, ze kterého očekáváte návštěvnost, si zaplatíte. V našem portfoliu naleznete weby, kde si můžete koupit odkaz nebo rovnou celý propagační článek 😉
Druhý způsob je mnohem náročnější. Musíte psát takové články, že je lidé považují za hodnotné a přínosné a sami na ně odkazují. Buď na svých stránkách nebo v různých diskusních fórech, jako příklad úspěšného vyřešení problému.
Nedávno jsem analyzoval přístupy na nový web o kvalitách nabízeného zboží v naší obchodní síti a zjistil jsem zajímavý fakt. Na článek o kuchyňském robotovi Lidl přicházely odkazy z inzertního serveru, na kterém prodávající použil nejen fotografii, kterou jsem sám vytvořil, ale i dal odkaz na mou recenzi, aby si ušetřil čas s popisem výrobku, kterého se chtěl zbavit 😉
Jedna vlaštovka jaro nedělá
Případ bazaru a robota nebyl jediný. Stejně tak jsem měl přístupy na test teploměru z Lidlu z aukčního portálu Aukro.cz. Prodávající dal do nabídky sice svou fotku, ale v popisu teploměru opět použil odkaz na mou recenzi.
V případě „krádeže“ fotky bych se sice mohl zlobit a dokonce za jistých okolností mohl požadovat náhradu způsobené škody, ale v podstatě mě oba případy mohou pouze těšit. Jsou vzorovým příkladem linkbuildingu zdarma. Příkladem toho, kdy je text tak přínosný, že ho lidé sami sdílejí a přivádějí mi tím návštěvnost na můj web. A to vše zdarma.
Stačí umět dobře psát 😉

Autor: admin
Spravuji tento i mnoho jiných webů, pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte mne kontaktovat.
Tento autor zde publikoval zatím 77 článků.