PR články jako chytrá prezentace různých produktů nebo služeb

25.8.2011 | Autor: | Publikováno v Internet, Služby

Internet je nevyčerpatelná studnice informací. Ale je jich tam tolik, že se snadno může stát, že při vyhledávání nějaké konkrétní informace, strávíme u počítače klidně i hodiny. Oproti tomu PR články slouží jako reklama na určitý druh zboží nebo služby. Ale není to jen strohá reklama, o konkrétním produktu nebo službě se dozvíme spoustu informací navíc a můžeme se tak lépe rozhodnout při výběru z několika možností.

PR články jsou vydávány na speciálních webech, kterým se říká PR článkové weby. Mohou být napsány skutečně o čemkoliv a pro lepší přehlednost jsou články řazeny do rubrik. PR články poskytují informace o nějakém produktu nebo službě, ale musíme brát v potaz, že jde stále jen o reklamu, i když v jiné formě.

Chci zveřejnit PR článek, jak to mám udělat?

Nejprve se musíte zaregistrovat a pak už můžete zdarma přidávat libovolný počet PR článků. Je ovšem třeba dodržovat pár  pravidel, jinak si provozovatel webu vyhrazuje právo na smazání článku. A jaká to jsou pravidla? Především musí být článek originální, to znamená, že nesmí být jakákoliv část nebo dokonce celý článek okopírovaný. Jako propagace konkrétního zboží nebo služby může být do článku vložen externí odkaz. Těchto odkazů ale nesmí být více než tři. A poslední jednoduché pravidlo zní: PR článkový web nezveřejní články, které propagují zbraně, alkohol, hazard, sex, apod.

Jak vidíte, není napsání PR článku nic složitého a může si to vyzkoušet opravdu každý. Tak s chutí do toho, ať i ostatní vědí o vašem jedinečném produktu nebo službě!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Autor:

Říkají mi Lacertus, protože vypadám jako čert. Ve volném čase se zabývám internetovým marketingem a provozováním několika různých webových projektů.

Tento autor zde publikoval zatím 148 článků.

Napsat komentář