Internetový obchod na Facebooku

6.6.2011 | Autor: | Publikováno v Internet, Podnikání

Sociální sítě a zejména pak Facebook a Twitter dnes hýbou internetem. Protože máme stále méně času se stýkat na osobní bázi, staly se sociální sítě fenoménem, který lidem umožňuje zůstat v kontaktu se svými přáteli, členy rodiny či známými i když se nachází třeba tisíc kilometrů od sebe. Lidé spolu rádi komunikují o všem možném, což lze využít i při prodeji zboží nebo služeb.

Proč mít vlastní internetový obchod na Facebooku?

Facebook je vůbec nejoblíbenější a nejpoužívanější sociální sítí na internetu. Jenom v České republice ho využívá na 3 milióny lidí. Vlastním e-shopem tedy oslovíte s vaší nabídkou milióny lidí. A pokud jsou vaše produkty a služby kvalitní a užitečné, uživatelé Facebooku se o ně navíc rádi podělí se svými přáteli, a vy tak můžete získat další zákazníky. Síla Facebooku se ukazuje i v takzvaných hromadných nákupech, kdy se běžně prostřednictvím Facebooku prodávají super slevy doslova po tisících kusech.

Druhým důvodem, proč je Facebook výhodný jako platforma pro internetový obchod, je skutečnost, že cena za propagaci na Facebooku je mnohem nižší než v případě jiných marketingových nástrojů. Internetový obchod na Facebooku totiž můžete mít doslova za pár šupů. Hotové kvalitní řešení vás podle počtu položek vyjde na od 50 do 250 Kč měsíčně. Navíc toto řešení můžete mít do 5 minut v provozu. A pokud pak prodej zboží a služeb na Facebooku uchopíte za správný konec, můžete si s pomocí facebookového internetového obchodu hodně zvýšit tržby.

Jak prodávat přes Facebook?

Hlavní zásadou pro úspěšný prodej zboží a služeb na Facebooku je nenásilnost. Nemá smysl propagovat vaše zboží nebo služby na každém kroku a v každém příspěvku na zdi. Spíše je lepší narafičit to tak, aby lidé o vašich produktech nebo službách mluvili tak nějak sami. Například nabídka něčeho netradičního zdarma nebo za snížené ceny se může stát doslova trhákem, a pokud o ní začnou zákazníci na Facebooku diskutovat, máte v podstatě vyhráno. Důlěžité je, aby bonus, který nabízíte k vašim produktům nebo službám zdarma, byl opravdu hodnotný a přitahoval pozornost lidí. Jen tak budete na Facebooku úspěšně prodávat. Je potřeba mít vždy na paměti, že stejně jako vám Facebook dokáže pomoci ke značnému zvýšení tržeb, můžete pracně získanou důvěru zákazníků lehce ztratit, pokud neplníte to co deklarujete.

Internetový obchod na Facebooku je řešením budoucnosti. Čím dříve si takový obchod pořídíte, tím větší náskok před konkurencí získáte.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Autor:

Říkají mi Lacertus, protože vypadám jako čert. Ve volném čase se zabývám internetovým marketingem a provozováním několika různých webových projektů.

Tento autor zde publikoval zatím 148 článků.

Napsat komentář