Fotografie snese vše

6.5.2015 | Autor: | Publikováno v Cestování

Přesně tohle jsem si pomyslel, když jsem viděl email s reklamou hotely.cz. Nabízejí výhodné pobyty v různých termínech a samozřejmě svou extra super výhodnou nabídku doplňují fotografiemi, aby nalákali své potenciální zákazníky ke koupi poukazu.

Obrázek je za tisíc slov, to je staré známé pořekadlo. Takže proč vypisovat sáhodlouhé texty, když na ilustraci toho, co nám chtějí prodat, mohou použít jednu fotografii a tím snadno vyvolat emoce, které nás přivedou k nákupnímu rozhodnutí.

To vše by bylo v pořádku, kdyby to bylo v pořádku.

jiznimorava

Jenže tato fotografie není v pořádku.

Protože nás láká k zakoupení pobytu v některém z hotelů na jižní Moravě. A pokud byste si i zakoupili týdenní poukaz a prošli celou jižní Moravu, tak byste takový objekt hledali marně.

Protože na obrázku je poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené Hoře ve Žďáru nad Sázavou a to je na Vysočině! Zde je odkaz.

Kdysi možná patřil okres Žďár do Jihomoravského kraje, ale nikdy to nebyla jižní Morava. Nemluvě o tom, že fotka láká k pobytu, ale na obrázku je kostel, v jehož areálu je pouze hřbitov.

No děkuji pěkně za takovou nabídku. Marketéři hotely.cz by si měli dát příště větší pozor, jakou fotku zkombinují s jakým textem a neměly by považovat své klienty za blbce, kteří neznají krajinu. Opravdu, kdoví, odkud „sebrali“ tu fotku? Snad ji jen „nenašli na Google“?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

Autor:

Spravuji tento i mnoho jiných webů, pokud máte zájem o spolupráci, neváhejte mne kontaktovat.

Tento autor zde publikoval zatím 72 článků.

Napsat komentář